Friday, February 22, 2013

Tutvustus

Minu nimi on Sigrid. Ma olen 25. aastane ning suur-suur aiasõber. Mul on mõnusalt suur aed, mis alles väga algusjärgus ning teeb oma väikseid arengusamme. Olen siin pesitsenud tegelikult juba oma 3ndast eluaastast ning aed olnud selle ajaga väga eriilmeline. Ehk siis tegu on minu lapsepõlvekoduga. Nüüdseks pole algsest enam mitte midagi järel. Olen oma aiaga tegelenud tõsisemalt 2 aastat, nüüd siis tulemas kolmas kevad. Varem lihtsalt ei olnud aega ega huvi sellega tegeleda.
Minu aed ei ole kindlasti mitte midagi suursugust nagu seda on paljudel teistel lilleaia blogijatel. Kuid tahan kindlasti kunagi ka ise sinnamaani jõuda. Tegutsen tasapisi ja sammhaaval. Alati on oodatud kommentaarid teiste aednike poolt, mida teeksid ehk nemad teisiti ja kuidas võiks paremini olla. Kõik soovitused ja nõuanded on alati väga teretulnud. Sest pole mul veel seda aiailu "silma" veel välja arenenud ning eksin kindlasti veel paljude asjadega. Arenen koos oma aiaga.

No comments:

Post a Comment